手機閱讀可改成電腦版,善用文章分類可看其他同分類的相關文章

→Time in UK, 11:45, 7th Februaruy, 2010.

We came back to Anselm again and waited for the coach to take us to Heathrow.

Sherry came to see us off.
How sweet of her.

We took a plane at Heathrow airport.
Then, transferred in Bangkok and Hong Kong.
It's still a long flight.

The biggest airport in Europe, so special.

This is the flight we were gonna to take.
At waiting area, Holly was eating her ice cream. Ha!

I saw the plane of QANTAS airline.
It reminded of me many things in Australia.
QANTAS airline is a flight company in Australia.

いま,在飛機上,等起飛。
早上6點半Taxi才到,比預計的晚了半小時,Julie, my home mum 6點起來陪我一起等。
走的時候給了我一個Tight Hug,很感動,還一直在門口揮手,呵!

昨晚吃飯時,Julie談到我站在外面的事,一直說我是crazy girl, stupid girl。
還蠻想哭的,因為感覺她在關心也在指責,很矛盾。
他們說我可以按電鈴,但我是真的不好意思吵醒他們。
But她說曾有個美國女孩叮咚開門就吐的,還吐在床上,so just 叮咚,It's nothing。
I'll remember that, ha!

這是飛機上的午餐。
The first one is Braised pork with some potatoes, carrots, and vegetables..
The second one is Steamed chicken rice with green curry, it's a traditional food in Thailand. 
看到這餐點,Pamela說她肯定會餓死,哈!



因為晚餐,只有Sandwiches可吃。
我先去要了一個吃,也給Pamela一個。
之後空服員又每人發了一個,所以我吃了兩個,Pamela則吃了兩個半(她吃Moon的)。
因為肚子真的很餓。
超想跟空服員再多要喔!因為我覺得還不錯吃。哈!

這是早餐。
Omelete and Quiche,美味しいそう!
期待很久了。

其實學英文,可以從菜單中學新的單字。
像是braised & quiche,就是我的新收穫。
Omelete呢,其實翻成歐姆蛋,這大家就比較熟悉。

泰航送了我們每人一朵花。
哈!Pamela在裝阿花。

Arriving home.
Special feelings were full of my heart.
在全英文的環境待久了,不習慣講中文的環境啦!
呵呵!


 

お土産,Souvenir。

Gooey Egg,復活節彩蛋。
雖然很甜,可是就像Angel說的很好吃。
But David說會得糖尿病,哈哈哈!

Darjeeling tea and Fruit tea from Fortnum & Mason.

Hotel chocolat., the famous chocolate store in Canterbury.
Caramel chocolate,情人節限定。
It tasted great.
因為店內都會有試吃,Holly, Moon, and David已經逛到店員都認得他們了,哈!(小小爆料一下)

Whittard of Chelsea, another famous tea store.
There are tea leaf and hot chocolate in.

arrow
arrow
    全站熱搜

    STOKELY 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()